Brand New                                                       High Light                                                    True Love                                                    Out of the Gloom                                                    Give me a Reason                                                    Sea of Flowers                                                    Full of Lies                                                    Laura                                                    Any Day now                                                    Someone Like You(I found you)                                         Connect our Worlds                                         C o l o r

måndag 15 augusti 2011

New Life i vår PolySix? - Del 10

I den 10:e episoden av New Life i vår PolySix tätnar mystiken. Om det berodde på sommarpersonal eller ren skär okunskap låter vi vara osagt men nu vet vi knappt om P6:an finns kvar på Jorden. Förmodligen gör den det, finns kvar alltså, men det var inte enkelt att få några besked kring om och när den kan vara klar och i så fall vem som vet något om det.

En VST-plugg känns inte alltför avlägsen.

2 kommentarer:

Richard sa...

Påminner mig om en vit opel!

Anders sa...

och jag känner mig lika beige som dess ägare. Fast nu är det ju inte jag som äger P6:an utan stubb, så jag skall inte känna så ;(